Címkék

albert tamás (1) allie quigley (25) bama.hu (8) beszámoló (2) blake griffin (1) boardwalk empire (47) Boleslav Polívka (1) boston celtics (3) Californication (1) californication (37) Castamere-i esők (1) chuck (18) cover (1) család (1) csaladi talalkozo 2011 (2) csapatösszerakós (5) czirják noémi (2) daft punk (1) dallas mavericks (2) dule milicic (1) Dunántúli Napló (1) eördögh edit (1) euroliga (15) fc barcelona (1) fegyverneky zsófia (22) felirat (217) feliratok (5) felirat blog (2) Férfiremény (1) fesztivál (1) film (3) filmajánló (6) fordítás (217) freestyle (1) fülöp zoltán (1) futásnapló (10) fűzy ákos (5) game of thrones (77) gina palusná (7) grant hill (1) győr (2) halászlé (1) hegi (1) horváth lilla (1) humor (1) imreh ajtony (7) interjú (7) irodalom (1) iványi dalma (22) jason kidd (3) játékosértékelés (1) játékoskeringő (1) jela vidacic (7) jesse stone (1) josé mourinho (2) kasabian (1) kedvenc kajáink (2) kelly mazzante (2) kelsey griffin (17) Kerekes Vica (1) kezdo5.hu (6) kosárlabda (59) kritika (3) Kubalibre (1) lábady zsófia (2) labdarúgás (1) lbtq (1) Lebron James (1) lebron james (2) lencsegulyás (1) lie to me (1) love is love (1) lukács béla (2) manchester united (17) masters of sex (36) Meg - az őscápa (1) mennyei játszótér (1) merthin (2) Merthin (4) miami heat (5) michael jordan (1) mizo pécs 2010 (47) nagy bujdosó nóra (21) napizene (1) nba (4) NBA (4) nba finals 2011 (1) NBA Live Europe 2012 (1) nicole ohlde (4) noresfatu (1) Noresfatu (2) őzpörkölt (1) pörkölt (1) Püspöki Péter (1) raksányi krisztina (15) rátgéber lászló (10) rázd meg a bikát (4) real madrid (1) recept (3) rózsa gábor (2) san antonio spurs (1) sara krnjic (21) sarok nikolett (12) sir alex ferguson (2) sixx (1) snyecc (2) Snyecc (1) somogyi andrea (1) sopron (4) statisztika (2) steal (7) székely norbert (2) The Sopranos (1) tom cleverley (3) Toni Erdmann (1) Top 50 (5) trailer (1) turóczi nikolett (2) turóczi nikoletta (10) U2 (1) vajda anna (1) vélemény (1) venice10km (10) video (4) wass albert (1) www.kezdo5.hu (2) yaxley (4) youtube (3) zalaegerszeg (1) zeljko djokic (26) zene (3) zenekritika (1) Címkefelhő

Sara Krnjic - interjú (Final 8)

2009.02.12. 19:36 | halamita | Szólj hozzá!

Szóval, a sérülésed már a múlté?

Igen, végre! Vagyis a rossz bokám még kissé duzzadtabb a másiknál, de fájdalmat már nem érzek.

Akkor a mozgással sem kell annyira vigyáznod?

Amikor a pályán vagyok, nem is jut eszembe, mással vagyok elfoglalva. Akkor csak a játékra figyelek.

Pár hónappal ezelőtt azt mondtad, dolgoznod kell a súlyfeleslegeden. Hogy állsz?

Leadtam pár kilót. Miután lesérültem, Perlaki Mónival külön dolgoztam. Sokat. Nagyon meghajtott minden egyes nap, fogytam is rendesen. De most jobban is érzem magam, sokkal könnyebben megy a mozgás. 

Meglehetősen impozáns mutatókkal végeztél a Cegléd ellen. Ez azt jelenti, hogy javuló formát mutatsz?

Talán, majd meglátjuk. Ha tudom tartani, akkor ráhagyhatjuk.  Én azért nem vagyok annyira elégedett. A Cegléd ellen az első félidőben nem voltam ott száz százalékosan fejben, magam sem tudom, miért. A szünetben aztán Zseljko helyrerakott, mondta, ha ki is hagyom, ne veszítsem el az önbizalmam, hanem menjek a lepattanóért, és próbáljam meg visszatenni. 

Nem voltál szomorú, hogy nem játszhattál a Velence ellen?

Hát, nem repestem örömömben… Viszont annál jobban örültem, amikor továbbjutottunk. 

Készen állsz a Halcon elleni párharcra?

Persze. Szeretném a legjobbamat nyújtani. Ha pályára léphetek, igyekszem minden tőlem telhetőt megtenni. Az elmúlt hetet nagyon keményen végigdolgoztam, ezért remélem, én is lehetőséghez jutok. 

Többen mondják, hogy túl félénken mozogsz a pályán…

Éééén??? 

Igen! Miért, nem értesz egyet vele?

Nem nevezném félénkségnek. Amikor még otthon játszottam, gyakran megesett, hogy hisztiztem vagy földhöz vagdostam a labdát. Itt viszont egészen más a szerepem, ezért igyekszem nyugodt maradni, két lábbal járni a földön, nehogy valami butaságot csináljak, mert pillanatok alatt lekapnak a pályáról. 

A nagyobb lélekszámú nézőközönség inspirál vagy megzavar?

Nekem sokat segít a szurkolás. Jó érzés, ha megtapsolnak, de az még jobb, hogy ha esetleg hibát vétek, az itteniek akkor is buzdítanak. 

Hogy készülsz a Halcon igen erős centersora ellen?

Ismerjük őket, játszottunk ellenük. A megnyert meccsüket elsősorban a gyors indításaiknak köszönhették, nem a centerjátékuknak. Az első félidőben akkor is jól álltunk, de a második nagyon rosszul sikerült. 

Mit vársz a párharctól?

Szerintem nyerünk kint, és otthon biztosan nem vernek meg bennünket, úgyhogy bejutunk a Final Fourba. 

Ezek szerint két meccs lesz csak? Nem félsz a szurkolóiktól?

Nem. Inkább a vendégjátékunk első félideje jár az eszemben. Ha azt ki tudjuk nyújtani a végéig, és sikerül megállítanunk a leindításaikat, akkor nyerhetünk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://halamita.blog.hu/api/trackback/id/tr422361094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása